Je t'aime Paris, ah oui!

Kaffe och choklad och lakrits - Oh la la. Trés trés bien. Ca va bien oui oui. Tu t'apelle comment? Je m'appelle Catharina. Oui oui! Salut! Je t'aime Paris. Amanda aussi. Elle a travailler au Paris en êtê. Qu'est-que tu fait? Moi? Je parle au téléphone! (Haha min skolfranska suger! Jag borde flytta en sväng till Paris och lära mig. Oui oui!) Aurevoir!


(Jag och Jossi pratade låtsasfranska hela helgen. Och Mandy ska till Paris. Och jag såg Taken där de blev bortrövade i Paris. Därför är jag återigen överväldigad av det franska språkets egenheter och dess sköna klang. Plus att mamma tycker jag borde satsa på det!)

Kommentarer
Postat av: bella

tycker jag med. för det är ganska coolt alltså. :))

2010-05-19 @ 04:37:34
Postat av: deb

du pratar bättre än mig. och jag ska ha gått ett år i tvåan också.vilket inte du gjorde..eller?

2010-05-19 @ 08:28:50
URL: http://debis.blogg.se/
Postat av: cattis

deb: hehe ne jag läste bara i ettan... :P

2010-05-19 @ 11:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0