Tio cm längre igen

Idag har jag högklackat för första gången på väldigt länge. Det känns sjukt bra (fast jag är inomhus tar jag inte av mig skorna). Äntligen hemma. Jag har återfått min kvinnlighet och min image. Lite så känns det faktiskt. Jag älskar HIGH HEELS. Jag har sett ett par assnygga från vagabond. Give me money! Eller ett presentkort. Jag behöver ett par klackar. Ett par för mitt hjärta! Jag har idag intensivprövat mitt tålamod i en och en halv timme. Jag hll på att flippa. Fick lite akutpanik, men det gick bra. Jag tror jag lärde mig något, som vanligt. Och på tal om att lära sig saker har jag på sistone bland annat lärt mig skjutsa på cykel och åka longboard. Nu vill jag ha en longboard. Fast då funkar det definitivt inte med klackar på fötterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0