Teamåret är slut

Teamåret 09/10 är slut. Over. Finito. Det känns sjukt skumt. Jag ska visserligen in och jobba lite på måndag bland annat. Men ändå. Vi har splittrats. Avslutningen med Oscarsgala var otrolig. Det var galet kul och ett riktigt skönt avslut. Jag fick pris för bästa kvinnliga huvudroll. (Alla team gjorde en film om året, i en tilldelead genre). Det var roligt. Jag blev glad. Jag är supertrött nu. Jag vill sova. Fast helst av allt vill jag bara hänge med någon skön människa på stan. Sitta vid ån och babbla och njuta av livet. Och solen. Deb har ingen mobil. Sämst.

Lina har redan börjat gilla högklackat. Hon testar alltid mina klackar (de är inte så mycket för stora heller!). Idag springer hon runt i mina värsta stiletter. Det är de absolut svåraste skorna att gå i. Hon kommer bli en stjärna när hon blir stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0