You're inspiring me (haha)

Haha jag suger på balans. Jag borde sova nu. Men det är nu jag får min egentid. Jag är typ social hela dygnet. Därför älskar jag när natten kommer och alla däckar. Då kan jag hänga lite med mig själv och mina tankar och mina ord i min egen lilla fantasibubbla. Jag älskar konst. Och fina bilder (jag vill ha en kamera).




Bara för att de inte matchar tror du det är ett rubbat pussel. Nix. Det är när det är perfekt vi flippar. Ni vet som i tidningen eller i sagan. Så vill man inte ha det. Mixtrix så blir livet en fest. Jag pendlar upp och ner så mycket och jag sover konstigt. Idag satt jag i en soffa med Mandy och drog sjukt dåliga skämt. Jag skrattade okontrollerat åt allt. Som om det går att balansera upp liksom. Knappast. Men man behöver väl inte balansera upp precis allt heller va?

Kommentarer
Postat av: Julia!

Cattis! vart hittar du alla fina bilder? puss/julia i kiruna

2010-05-18 @ 22:55:45
Postat av: cattis!

Julia: På massa random bloggar som jag inspireras av! :)

2010-05-18 @ 23:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0