What about wisdom?

Kunskapstörst. När jag är ledig googlar jag skillnader mellan gepard, leopard, jaguar och puma. Jag kollar upp vad en panter är (det är leoparder eller jaguarer med en muterad gen som gör att de har en annan teckning - dvs är helsvarta). Sjukt intressant. Igår natt kollade jag skillnader mellan hök och örn om man ser de underifrån när de flyger. Också intressant. Jag älskar kunskap. Egentligen gillar jag inte djur. Fast jag vill verkligen till Afrika. Jag läser en bok som heter Drömgivaren. Den är bra (och sjukt lättläst). Igår var det extrapris på godis på Willys. Jag ska sluta käka mat jag inte gillar och köpa godis fast jag inte har råd med. Och jag ska börja göra armhävningar på morgonen igen. Och jag ska börja skaffa rutin på träningspass. Tisdag och torsdag morgon med Bella. Värt. (Hur hamnade jag här när jag höll på att skriva om geparder?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0