Lulligt ljus framtid

När allt man säger blir lulligt och orden flyter ihop och man bara mumlar, då känner man sig sådär skönt småtrött. Det är nice att vara lullig och sluddra för att man inte pallar artikulera. Annars gillar jag att konversera. Min dator har tröga tangenter. Borde skaffa en ny, sen när jag börjar tjäna pengar igen. Jag är lite trött efter två konferenshelger i sträck och mycket jobb. Fast livet är fett nice. Det är roligt att jobba med sånt som är fett roligt, sånt man gillar. Typ skriva, rita, fota och filma. Jag gillar mitt liv. Undra vad som händer här näst. Jag ska vara tyst i fyra dagar. Retreat. Bra grej. Framtiden är också nice. Den ser ljus ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0