Klick klack

Min högra hand är jättekall. Jag har dålig blodcirkulation. Jag borde sätta på mig vantar, men då kan jag itne skriva på tangentbordet. Jag älskar att skriva med naglarna, så att det klickar mot tangentbordet. Klick klick. Det är lite som att springa i klackar. Jag minns mina första klackiga skor. Jag visste att vi var ment to be. Forever. High heels. Jag skriver fina allitterationer på mina fingrar. Och jag känner mig harmonisk och peppig. Men en smula ineffektiv. Jag är inne i någon slags skum kreativ process. Bara för att man alltid skyller på det. Jämt. Typ. Så är det att ha ett estetiskt sinnelag. Livet är en kreativ process. Ett ständigt skapande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0