Vår värme och kulör


Jag längtar efter vår. Det är vår. Jag har vårjacka på mig. Jag har bestämt mig för inte använda dunjackan mer för den här säsongen. Jag vill verkligen inte. Jag vill ha färg och solsken och värme. Jag vill ha öppna skor och grönt och snöfritt. Jag är hemma hos familjen. Riktigt nice. De är så sjukt nice.

Jag hade en bräcklig teori om att det inte fanns dålig humor, utan bara människor som ägde en bred humorskala. Det är inte sant. Det finns dålig humor. Jättedålig faktiskt. (Klassiskt informativt, vet. Det var också syftet).

Kommentarer
Postat av: deb

haha. jag gillar di. det finns dålig humor, men man skrattar åt den för att den är så dålig. så all humor bringar skratt kan man säga.

2011-03-14 @ 00:21:36
Postat av: ettan

hej jag håller med deb.

sedan vill jag säga att jag typ har lika brillor som hon på bilden och

sedan vill jag säga att bilderna var coola och

sedan vill jag säga att jag tycker bilderna matchar ihop bra med varandra och

sedan vill jag säga att jag älskar färgerna och

sedan vill jag säga att jag inte gillar alla färger lika mycket och

sedan vill jag ge dig en airfive för att jag tycker du är så skön.

2011-03-30 @ 16:36:58
URL: http://ettan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0